Opera Fleet Costs je sistem namenjen kompanijama koje poseduju vozni park. Sistem se koristi za evidentiranje svih intervencija na vozilima iz flote, automatsko podsećanje na predstojeće servise na osnovu vremena proteklog od poslednje intervencije i pređene kilometraže izmerene posredstvom GPS sistema za praćenje, kao i za praćenje i kontrolu troškova.
Opera Fleet cost je funkcionalan alat za fleet menadžere koji pomaže da se reše izazovi kao što su smanjenje troškova održavanja i goriva, usklađenost sa ekološkim standardima i zakonskim regulativama. Kompanijama kojima su vozila jedan od ključnih resursa, Opera Fleet Costs donosi preko potrebne funkcionalnosti za:
Opera Fleet costs nudi uvid u račune i sve stavke održavanja na jednom mestu, od servisnih intervencija preko nabavke, lizinga i štete.
Računa i stavki održavanja, kao svih potrebnih dozvola, licenci, atesta i homologacija.
Intervencije na voznom parku se mogu tipizirati i u sistemu kako bi se olakšao unos i omogućila kvalitetna digitalna analitika troškova.
U zavisnosti od vaših potreba, naši eksperti će vam pomoći da implementirate rešenje u javnom ili privatnom cloud-u i dizajnirate optimalno okruženje za rad Opera Fleet costs rešenja u vašoj kompaniji.
Naša cloud platforma garantuje dostupnost od 99.9%, uz tri Tier 3 data centara i primenu najviših bezbednosnih standarda.
Fokusirajte se na strateške inicijative uz podršku u svim fazama – od analize preko implementacije, pa sve do upravljanja cloud infrastrukturom i podrške za održavanje rešenja
Opera Fleet Costs obezbeđuje funkcionalne celine i mogućnosti kao što su:
Analiza sistema, prikupljanje i usaglašavanje zahteva korisnika.
Izrada funkcionalno tehničke specifikacije i plana projekta.
Implementacija sistema, otvaranje naloga, podešavanje privilegija.
Kreiranje cloud okruženja i testiranje
Go live i podrška
Platforma je zasnovana na mikroservis arhitekturi, sa izolovanim prezentacionim slojem i jedinstvenim „identity“ serverom. Samim tim je proširiva i nadogradiva za dodavanje novih modula, ali i raznih klijentskih sistema kao što su mobilne aplikacije ili integracije sa drugim sistemima kao su računi benzinskih pumpi, ERP, SAP, Fleet i Warehouse Management sistemi.
Mainstream Enterprise Cloud platforma je zasnovana na VMware, Hyper-V, Cisco ACI, Citrix Netscaler, NetApp, 3PAR sistemima. Rešenje je dostupno i kroz public cloud modele isporuke koji obuhvataju vodeće platforme: Microsoft Azure, Amazon Web Services i Google Cloud.
Fleet Management System je moderno rešenje za upravljanje flotom transportnih i putničkih vozila.
Saznajte višeTechnoline je kompanija koja se bavi praćenjem i razvojem najnovijih dostignuća na poljima IT tehnologije, razvojem i implementacijom softverskih rešenja i IoT tehnologijama. Misija kompanije je da kreira, prilagođava i implementira IT rešenja koja pomažu klijentima da unaprede svoj osnovno poslovanje.
Technoline i Mainstream neguju partnerstvo koje se zasniva na pomoći kompanijama da unaprede svoje poslovanje, uz pomoć cloud tehnologija i inovativnih rešenja.