Softverski paket Opera LD TMS je prvenstveno namenjen kompanijama koje imaju potrebe za organizacijom prevoza, dostavom robe ili redovnim obilaskom objekata na terenu.
Na osnovu podataka o klijentima kojima treba dopremiti robu, količini i vrsti robe koja se prevozi, kao i podataka o raspoloživom voznom parku, Opera LD TMS proračunava optimalni broj potrebnih vozila, raspored robe po vozilima i rute kretanja pojedinačnih vozila. Na taj način ostvaruju se značajne uštede.
Sistem vrši računanje i optimizaciju dnevnih redosleda utovara robe po vozilima, redosleda posete klijenata za svako od vozila i procenu vremena i rastojanja koje su potrebne vozilima. Sve navedeno čini plan razvoza robe, čija ispunjenost se prati u realnom vremenu u dispečarskom modulu, sa predikcijama dolaska na mesta istovara u skladu sa trenutnim uslovima.
Na osnovu ulaznih podataka vrši se pronalaženje optimalnog rešenja. Izračunava se raspored robe po vozilima, rute kretanja, redosled posete klijetima, predviđena vremena istovara, kao i predviđena vremena i rastojanja tranzita. Proračun se vrši na temelju podataka dobijenih iz prethodne istorije kretanja flote, a u cilju kreiranja plana sa minimalnim troškovima ili prevoznim rastojanjem.
Opera LD TMS omogućava svakodnevnu optimizaciju flote uz korišćenje podataka iz WMS-a, ERP-a ili nekog trećeg sistema.
Za prilagođavanje svim zahtevima i potrebama prevoza.
Opera LD TMS vam pomaže da konsolidujete matične podatke o vozilima, klijentima i artiklima na jednoj platformi.
U realnom vremenu pratite realizaciju plana razvoza na vremenskoj osi (terminiranje) za sva vozila koja učestvuju u razvozu.
U zavisnosti od vaših potreba, naši eksperti će vam pomoći da implementirate rešenje u javnom ili privatnom cloudu i dizajnirati optimalno okruženje za rad Opera LD TMS softvera u vašoj kompaniji.
Fokusirajte se na strateške inicijative uz podršku u svim fazama – od analize preko implementacije, pa sve do upravljanja cloud infrastrukturom i podrške za održavanje rešenja.
Čest scenario koršićenja Opera TMS sistema je:
Analiza sistema, prikupljanje i usaglašavanje zahteva korisnika.
Izrada funkcionalno tehničke specifikacije i plana projekta.
Dizajn i kreiranje cloud okruženja, i testiranje.
Implementacija rešenja i podrška.
Opera LD TMS se oslanja na IT sisteme kao što su ERP i CRM, koji administriraju podatke o artiklima i potvrđenim porudžbinama robe koju treba prevesti, uz mogućnost integracije sa Fleet i Warehouse management sistemima.
Zahvaljujući mikroservis arhitekturi, platforma omogućava dodavanje novih modula, ali i raznih klijentskih sistema kao što su mobilne aplikacije ili integracije sa drugim sistemima preko mikroservisnih API-ja (SWAGGER).
Mainstream Enterprise Cloud platforma je zasnovana na VMware, Hyper-V, Cisco ACI, Citrix Netscaler, NetApp, 3PAR sistemima. Rešenje je dostupno i kroz public cloud model isporuke koji obuhvata vodeće globalne platforme: Microsoft Azure, Amazon Web Services i Google Cloud.
Technoline je kompanija koja se bavi praćenjem i razvojem najnovijih dostignuća na poljima IT tehnologije, razvojem i implementacijom softverskih rešenja i IoT tehnologijama. Misija kompanije da kreira, prilagođava i implementira IT rešenja koja pomažu klijentima da unaprede svoj osnovno poslovanje.
Technoline i Mainstream neguju dugogodišnje partnerstvo, koje se zasniva na pomoći kompanijama da unaprede svoje poslovanje uz pomoć cloud tehnologija i primenom inovativnih rešenja.