Opera je skalabilna i fleksibilna platforma koja objedinjuje module za upravljanje kompanijskim resursima na terenu, izdavanje naloga, planiranje i nadzor redovnih aktivnosti, održavanja i intervencija. Kao rešenje isporučeno u cloud-u, Opera vam omogućava da uštedite vreme i optimizujete vaše resurse, bez brige o pozadinskoj infrastrukturi.
Bilo da je u pitanju vredna oprema na terenu, infrastruktura ili objekti, Opera pomaže kompanijama da pojednostave upravljanje kritičnim resursima na svim lokacijama uz konsolidovan prikaz i centralizovanu kontrolu.
Koristeći Operu, korisnici mogu da pozicioniraju resurse na mapi i time omoguće sistemska rešenja i modele za:
Umesto različitih tabela i evidencija
podložnih greškama, koristite jedan sistem koji pruža kompletnu vidljivost u infrastrukturu, površine i objekte na svim lokacijama.
Upravljajte resursima iz kancelarije ili na terenu koristeći web i mobilnu aplikaciju sa jednostavnim i preglednim korisničkim interfejsom.
Nadgledajte aktivnosti, korisnike i imovinu u realnom vremenu i smanjite troškove održavanja i prekida rada opreme.
U zavisnosti od vaših potreba, naši eksperti će vam pomoći da implementirate rešenje u javnom ili privatnom cloud-u i dizajnirate optimalno okruženje za rad softvera Opera u vašoj kompaniji.
Naš tim je tu da reši sve tehničke poteškoće sa korišćenjem softvera i osigura optimalno funkcionisanje pozadinske infrastrukture.
Naša cloud platforma garantuje dostupnost od 99.9%, uz tri Tier 3 data centara i primenu najviših bezbednosnih standarda.
Neke od oblasti primene Opera softvera su:
Eliminisanje nepotrebne potrošnje goriva i resursa uz automatsko planiranje i optimizaciju ruta vozila.
Uspostavljanje geografski orijentisanog pogleda na resurse, analiza, prikaz i povezivanje geografsko-prostornih podataka.
Upravljanje lokacijom i statusom sredstava putem IoT senzora, uz mogućnost daljinskog nadgledanja.
Servisni planovi, upravljanje nalozima, obaveštenja o održavanju, zakazivanje rada i zadataka za prediktivno održavanje opreme.
Prikupljanje informacija iz mreže visokodistribuiranih senzora i delovanje na kritične događaje u realnom vremenu.
Analiza sistema, prikupljanje i usaglašavanje zahteva i izrada plana projekta.
Dizajn optimalnog cloud okruženja i podizanje infrastrukture.
Implementacija sistema, otvaranje naloga, podešavanje privilegija.
Integracije, sinhronizacije, unos neophodnih podataka.
Puštanje sistema u rad i obuka korisnika.
Platforma je bazirana na mikroservis arhitekturi, sa izolovanim prezentacionim slojem i jedinstvenim „identity“ serverom. Samim tim je proširiva i nadogradiva za dodavanje novih modula, ali i raznih klijentskih sistema kao što su mobilne aplikacije ili integracije sa eksternim sistemima kao što su Fleet, WMS, SAP, ERP i MQTT / HTTP.
Sistem je centralizovan, veb orijentisan, i zasnovan na troslojnoj arhitekturi. Upravljanje sistemom je centralizovano i obezbeđena je potpuna kontrola korisnika, dok se prava nad sistemom vrše na centralnom serveru.
Mainstream Enterprise platforma je zasnovana na VMware, Hyper-V, Cisco ACI, Citrix Netscaler, NetApp, 3PAR sistemima. Rešenje je dostupno i kroz public cloud modele isporuke koji obuhvataju vodeće platforme: Microsoft Azure, Amazon Web Services i Google Cloud.
Opera Fleet Costs je moderan sistem koji pojednostavljuje upravljanje voznim parkom.
Saznajte višeOpera LD TMS je namenjen upravljanju i racionalizaciji logističkih procesa.
Saznajte višeTechnoline je kompanija koja se bavi praćenjem i razvojem najnovijih dostignuća na poljima IT tehnologije, razvojem i implementacijom softverskih rešenja i IoT tehnologijama. Naša misija je stvoriti, prilagoditi i primeniti IT rešenja koja će našim korisnicima pomoći da svoj posao obavljaju na bolji način.
Technoline i Mainstream neguju partnerstvo koje se zasniva na pomoći kompanijama da unaprede svoje poslovanje, uz pomoć cloud tehnologija i inovativnih IT rešenja.