idbox™ Enterprise Content Management

Softver za čuvanje, pretragu i rad sa dokumentima u digitalnom formatu; kreiranje radnih procesa i digitalno potpisivanje dokumenata.
Ukratko o rešenju

Rešenje obezbeđuje digitalizaciju stare i nove dokumentacije, smanjuje troškove štampe, olakšava učesnicima u procesu rad jer su dokumenta na jednom mestu, smanjuje manuelni unos podataka iz dokumenata i omogućava prenos podataka iz nestrukturisane forme u strukturisanu za razne potrebe na bazi AI tehnologije

Opis rešenja

idbox™ Enterprise Content Management je usluga dizajnirana za back-office odeljenja. Softver može da klasifikuje, verifikuje i preuzima određene podatke iz dokumenata koristeći AI, deep learning i image processing tehnologiju 24/7 dnevno. Koristi se za HR dokumentaciju, ugovore, fakture, kreditne fajlove, polise osiguranja, kontrolu kvaliteta i druge procese u velikim kompanijama koje rade sa puno dokumenata.

 

Document Management System/Enterprise Content Management ima opciju E-arhiviranja i pouzdanog čuvanja dokumenata u skladu sa propisima i regulativom Republike Srbije.

Ključni benefiti za poslovanje

Onboarding klijenata i time to market

Skraćen proces obrade zahteva klijenata u raznim industrijama i odobrenja proizvoda

Order to bill

Skraćeno vreme obrade porudžbine ili isporuke i naplate

Proces obrade fakture, ugovora i čekova

Automatizacija obrade fakture, ugovora, čekova i sl.

Back-office automatizacija dokumenata

Smanjenje manuelnog rada na unošenju podataka iz dokumenata, mogućnost fokusiranja zaposlenih na klijente i druge procese rada

Primena rešenja

  • Banke: upravljanje kreditima, digitalizacija čekova, HR dokumentacija, ugovori
  • Osiguranja: polise osiguranja, zahtevi za isplatu, ugovori, računi, HR dokumentacija
  • Zdravstvene ustanove: podaci o pacijentu, računi, izveštaji o pregledu i dijagnoze, izveštaji za osiguravajuće kompanije itd.
  • Laboratorije: radni procesi u laboratoriji, fakture, avansi, isplate, odobrenja
  • Telekom: ugovori, HR

Koraci implementacije

Korak 1

Poslovna analiza i konsalting

Korak 2

Projektni menadžment

Korak 3

Implementacija

Korak 4

SIT/UAT testiranje

Tehničke karakteristike

Cloud infrastruktura

Mainstream cloud platforma zasnovana je na na VMware, Hyper-V, Cisco ACI, Citrix Netscaler, NetApp, 3PAR sistemima. Svi Mainstream data centri poseduju Tier3 sertifikate, a naš SLA garantuje dostupnost i performanse na nivou servisa i aplikacije od 99,99%.

O kompaniji

Intelli Solutions je kompanija osnovana 2005 u Grčkoj kao globalna kompanija za pružanje usluga digitalne transformacije i danas je deo velike QUEST grupe. Proizvodi i usluge su grupisnai u tri lniije: Idbox za KYC proceduru provere i identifikacije za nove klijente, Synchordia DMS/ECM i Hub za interakciju sa klijentima na polju poznavanja klijenata i saradnje, Amplify Loyalty i softver za poboljšanje naplate potraživanja na polju zadržavanja klijenata i prodaje različitih proizvoda.

Mainstream Marketplace koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više o kolačićima mozete pročitati na stranici Politika kolačića.