Intelisale

Unapredite B2B i B2C prodaju već danas
Ukratko o rešenju

Intelisale pruža korisnicima sve što je potrebno za preoblikovanje svoje prodajne strategije i digitalizaciju poslovanja. Pored osnaživanja, transformisanja i direktnog poboljšanja rezultata prodajnih timova, Intelisale će uskladiti i cenovnu strategiju, korisničku podršku, operacije, IT, marketing i finansije, i time uticati na rezultate čitave organizacije.

Opis

Platforma dobija naziv „all-in-one“ kako lako obuhvata sve procese u prodaji i oko same prodaje. Zbog svoje modularnosti, platforma funkcioniše na svim kanalima prodaje, od malih preko rastućih pa do velikih preduzeća. Pruža podršku za terensku i telefonsku prodaju, pametno planiranje ruta, praćenje stanja tržišta, e-commerce, kao i veoma detaljnu analitiku i izveštavanje po hijerarhijskim nivoima. Namenjena je svim kompanijama koji se bave prodajom, pospešivanjem prodaje i distribucijom, jer je najbolje rešenje za prodavce na terenu, prodavce preko telefona, ili u prodavnici. Pored direktne prodaje, ovaj alat značajno unapređuje procese odlučivanja, što ga čini vrlo korisnim i top menadžmentu kompanije.

Kliknite na sliku za uvećani prikaz

Kako Intelisale platforma pomaže prodavcima

Benefiti

Aplikacija za naručivanje

Namenjena prodavcima na terenu koji na jednom mestu mogu da vide informacije o ranijim narudžbinama kupca i lako popune novu narudžbinu uz mogućnosti za dodavanje preporučenih proizvoda (npr. na akciji) kroz ugrađen sistem pametnih preporuka. Dodatno je potpuni CRM u pokretu. Prodavci mogu u svakom trenutku da vide istoriju narudžbina kupca, mesečni i planirani obim prodaje, kao i potencijal.
Posebne funkcionalnosti za merčendajzing su i pregled rafova, sinhronizacija planograma, fotografije, upitnici kroz sprovođenje analize konkurencije u maloprodaji i popis proizvoda.

Telefonska prodaja za dolazne i odlazne pozive

Olakšava rad članovima tima tako što im za svaki dan priprema listu kupaca koje je potrebno pozvati, kao i predviđeno vreme trajanja poziva. Dodatno, alat prepoznaje ID dolaznih poziva i preusmerava kupca ka njegovom prodavcu, smanjujući tako frikciju u saradnji sa partnerima. CRM funkcionalnosti takođe olakšavaju prodavcima rad pružajući im sveobuhvatni uvid u dotadašnju saradnju sa kupcima.

Planiranje ruta i poseta kupcima

Rešava veliki izazov kreiranja optimalnog plana poseta kupcima na dnevnom, nedeljnom i mesečnom nivou. Alat za pametno planiranje ruta omogućava da se za svakog kupca definiše broj i dinamika poseta u određenom vremenskom periodu kao i vreme koje je potrebno provesti kod svakog kupca. Intelisale dodatno pruža poboljšanje za klijente uz potpuno jedinstven i moderan interfejs, uvezane mape, kalendar, realno vreme poseta prodavca, kao i praćenja radnog vremena i pauza.

E-commerce

U svetu B2B prodaje uz sve izraženiji trend online poručivanja proizvoda, Intelisale nudi rešenje za B2B, ali i za B2C prodaju sa svim prednostima koje online prodaja donosi – mogućnost da kupci narudžbinu pošalju u bilo koje doba dana, lako i brzo, bez stresa. E-commerce rešenje je prilagođeno svakom kupcu, kao i upotrebi na mobilnim uređajima. Koristi tehnologiju za uspešno rangiranje na pretraživačima (SEO).

Izveštavanje i analitika

Top menadžment kompanije kroz samo par klikova može utvrditi rezultate prodaje, efikasnost pojedinačnih prodavaca, timova prodavaca ili celokupne organizacije. Može se videti i kako funkcionišu različiti kanali prodaje, kao i ostvareni rezultate po kupcu, brendu ili artiklu. Alat dolazi sa više desetina već pripremljenih izveštaja, a po potrebi se lako mogu kreirati i novi. Posebna pažnja je posvećena njihovom dizajnu, tako da budu pregledni, lako razumljivi, ali i da se lako mogu kopirati i prebaciti u bilo koju drugu formu izveštaja klijenta.

Merčendajzing alat

Efikasno organizovanje i praćenje svih aktivnosti u prodajnom objektu tokom poseta uz unošenje podataka o zatečenom stanju sa terena, koje zahvaljujući integraciji sa ERP sistemom i online/offline modom rada, automatski daje predlog o preporučenoj korekciji prema datoj situaciji. Pored praćenja planograma, popisa cena i artikala, moguće je dokumentovati i fotografije koje će postati dostupne svim korisnicima baze čime se mogu pratiti i POS aktivnosti konkurencije, ali i sprovoditi upitnici raznih namena.

Personalizovan cloud model

U zavisnosti od vaših potreba, naši eksperti će vam pomoći da implementirate rešenje u javnom ili privatnom cloud-u i dizajnirate optimalno okruženje za rad Intelisale softvera u vašoj kompaniji.

Skalabilna infrastruktura

Mainstream tim pomoći će vam da iskoristite fleksibilnosti cloud tehnologija i prilagodite infrastukturu svojim potrebama.

Kompletna podrška na jednom mestu

Mainstream timovi garantuju vrhunske performanse, dostupnost i bezbednost rešenja u cloud infrastrukturi.

Use Case

Intelisale rešenje za B2B i B2C prodaju razmišlja, automatizuje, vodi i značajno unapređuje produktivnost prodavaca. Intelisale platformu mogu koristiti i male organizacije sa par desetina proizvoda u ponudi, kao i velike, multinacionalne korporacije sa desetinama hiljada artikala i timovima prodavaca koji broje na desetine ili stotine članova. Zbog fleksibilnosti i modularnosti proizvoda, klijenti sami mogu da odaberu funkcionalnost koja im je najpotrebnija, ili segment poslovanja ili grupu proizvoda u fokusu.

Sve nabrojane funkcionalnosti čine proizvod primenjivim u velikom broju industrija, od građevine, rudarstva ili automobilske industrije, sve do robe široke potrošnje ili duvanske industrije, pa čak i u medicini, zdravstvu i kozmetici.

Intelisale rešenje je značajno povećalo produktivnost naših prodajnih timova na terenu, kao i čitave organizacije. Posle samo nekoliko meseci videli smo pozitivne rezultate, uz velike skokove u produktivnosti i rastu prihoda. Ovo nije samo alat za naručivanje, ovo je rešenje koje sadrži BI funkcionalnosti koje su toliko moćne da već sada imamo uvid u podatke i tržište koji će nam obezbediti vodeću poziciju na tržištu dugi niz godina.

Aleksandar Grgić
Generalni direktor, Wurth Srbija

U kompaniji Intelisale prepoznali smo ambiciozan i profesionalan tim koji uvek želi da ide korak napred i koji će moći da prati naš razvoj. Razmenom ideja, znanja i iskustava, zajednički smo gradili platformu za FMCG sektor pomoću koje smo optimizovali i unapredili prodajne procese. Implementacijom Intelisale platforme povećali smo efikasnost i efektivnost svakog prodavca, a istovremeno smo dobili dodatne alate za praćenje, merenje i izveštavanje o postignutim rezultatima. Računamo na njih u kontinuiranom unapređenju platforme u skladu sa njihovom spremnošću da prepoznaju promene i izazove na tržištu i reaguju brzo i inovativno. Kao dokazano pouzdanom partneru, spremni smo da im poverimo i nove projekte koje planiramo.

Ivana Cvijović
Direktor, Omnico distribucija

Odličan alat za rad na terenu! Intelisale sam cak preporučio svim svojim klijentima koji imaju mobilnu radnu snagu. Neverovatno je jednostavan za upotrebu i prilagodljiv. Promenio je način na koji organizacije prikupljaju informacije na terenu i reaguju na promene na tržištu. Rešenje je jednostavna za upotrebu i stalno se ažurira. Modularni paketi i struktura plaćanja po korisniku čine ga pristupačnim za bilo koju veličinu preduzeća.

Marko Purković
Osnivač & direktor, Brand Care Group

Intelisale platforma je potpuno nadograđena i prilagođena našim potrebama jer objedinjuje naše procese nabavke, logistike i prodaje, tako što podržava sve kanale komunikacije i prodaje – kako online, tako i u samim objektima, a i kroz podršku našim kupcima. Ono što je nas usmerilo na Intelisale jesu njihovi razrađeni sistemi dokazani u praksi u različitim industrijama i tržištima, a sa druge strane potpuno prilagođavanje našim potrebama koji su oni razumeli i lako integrisali!

Alma Grba
Marketing menadžer, Crafter.rs

Koraci implementacije

Korak 1

Analiza i definisanje potreba

Korak 2

Kreiranje okruženja i testiranje

Korak 3

„Go live“ i podrška

Tehničke karakteristike i kompatibilnost

Nezavisno od broja proizvoda/funkcionalnosti koju klijent koristi od Intelisale platforme, integracija dovodi do unapređenja poslovanja klijenata kroz sledeće korake:
(1) Dubinska integracija sa ERP sistemom klijenta bez obzira na brend ili vrstu,
(2) Jednostavno dodavanje bilo kojih „3rd party“ alata poput BI alata, CRMs i sl,
(3) Trenutno povezivanje sa postojećim sistemima kllijenata
(4) Potencijalno i dodatno jednostavno ubacivanje podataka (što je namenjeno pre svega manjim organizacijama).

O kompaniji

Intelisale je kompanija koja pomoću svoje softverske platforme (SaaS) radi na unapređenju budućnosti B2B i B2C prodaje. Od 2015. godine, Intelisale sarađuje sa vodećim svetskim kompanijama kako bi unapredili učinak svakog prodavca, kao i poslovne rezultate organizacije. Primenom najnovijih tehnologija, dugogodišnjim iskustvom u IT-u, ali i biznisu, kao i pristupom potpune customizacije za svakog klijenta ponaosob, Intelisale direktno pospešuje produktivnost, čime se izdvaja ne samo kao „software provider“ već i kao „solution provider“.

Mainstream Marketplace koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više o kolačićima mozete pročitati na stranici Politika kolačića.