Omega HR office

3 puta brže do sveobuhvatnog rešenja za sektor ljudskih resursa.
Ukratko o rešenju

Omega HR office je sveobuhvatno rešenje koje pokriva veliki broj procesa u okviru sektora ljudskih resursa i na taj značajno unapređuje poslovanje svakog poslovnog sistema.

Omega pristup

Znamo da je svaki klijent poseban i da su njegovi poslovni procesi posebni. Shodno tome, univerzalna softverska rešenja ne mogu uvek da zaista reše njegove probleme. Zato je potreban prilagođen softver. Put do prilagođenog softvera treba da bude brz, udoban i ekonomičan. U suprotnom će rešavanje problema biti kasno, naporno i finansijski neisplativo.

Kliknite na sliku za uvećani prikaz

Moduli

Kadrovska evidencija

Pruža uvid u organizacionu strukturu i pozicije zaposlenih, uključujući detaljne informacije o kartonu zaposlenog, poslovne istorije, pravnih poslova, evidencije odsustva i bolovanja, radni staž…

Portal za zaposlene

Optimizovan proces za praćenje i ažuriranje zahteva sa strane zaposlenog, pružajući jednostavan prikaz ličnih podataka, pokretanje i praćenje ličnih zahteva (godišnji odmor, bolovanje, prekovremeni sati…)

Portal za menadžere

Portal olakšava menadžeru praćenje i analizu aktivnosti svakog od zaposlenih i na taj način daje realne informacije u svakom trenutku (pregled aktivnosti po zaposlenom, pokretanje i praćenje zahteva, verifikacija…)

Modul za upravljanje radnim prostorom

Planiranje i praćenje radnih aktivnosti od organizacije poslovne jedinice, administracije svih poslovnih i radnih mesta do evidencije i praćenja opreme za rad.

Modul za kreiranje rasporeda rada

Definisanje rasporeda rada na nivou organizacionih jedinica/timova, radnih smena, kao i zahteva za promenu rasporeda…

Modul za evidenciju prisustva na poslu

Sistem evidencije za prijave i odjave sa posla, kreiranje mesečng izveštaja kao priprema za obračun zarada…

Modul za obuke

Planiranje i evidencija svih vrsta obuka/treninga/seminara/ kao i drugih obaveznih aktivnosti radi unapređivanja i edukacije zaposlenih, praćenje troškova aktivnosti…

Modul za praćenje performansi

Praćenje performansi zaposlenog kroz godišnje/kvartalne učinke, obrasci za procenu zadovoljstva zaposlenog i praćenje ciljeva…

Modul za interne ankete

Sve što je ideologija ili misija jednog sistema i neguje se interno (glasanje za najboljeg kolegu, novogodišnji paketići…)

Prednosti rešenja

Glavne prednosti Omega metodologije su:

  • Potpuno prilagođavanje aplikacije klijentovim potrebama
  • Klijent neposredno može da prati rokove i napredak projekta
  • Sve greške u logici, dizajnu ili izradi se veoma brzo uočavaju
  • Efikasno prilagođavanje aplikacija novim poslovnim potrebama

Korisnici rešenja

Koraci implementacije

Korak 1

Analiza i definisanje specifičnih potreba (analiza procesa)

Korak 2

Prilagođavanje rešenja i implementacija (radionice)

Korak 3

Podizanje skalabilne cloud infrastrukture

Korak 4

Održavanje i podrška

Tehničke karakteristike

Za uspešno i efikasno uvođenje aplikacije potrebno je da klijent delegira jednu ili više osoba čija je uloga da pruže potrebne informacije i koordiniraju komunikaciju između Omeginih konsultanata i klijentovog IT sektora i/ili drugih sektora zaduženih za implementaciju.

  • Pristup Web aplikaciji sa bilo kog računara i mobilnog uređaja;
  • Hostovanje aplikacije na Mainstream infrastrukturi;
  • Moguća integracija sa drugim sistemima.

 

Cloud infrastruktura

Mainstream cloud platforma zasnovana je na na VMware, Hyper-V, Cisco ACI, Cit-rix Netscaler, NetApp, 3PAR sistemima. Svi Mainstream data centri poseduju Ti-er3 sertifikate, a naš SLA garantuje dostupnost i performanse na nivou servisa i aplikacije od 99,99. Rešenje se takođe može implementirati na javnim cloud platformama – MS Azure, AWS i Google Cloud.

O kompaniji

Omega Business Development od 2014. usavršava i primenjuje vlastitu metodologiju i alate za razvoj poslovnih aplikacija na jedinstven način. Stoga klijenti mogu računati na akumulirano znanje i iskustvo jer su aktivno uključeni u razvoj proizvoda koji u potpunosti odgovaraju njihovim potrebama.

Neke od kompanija koje su nam ukazale poverenje su Coca Cola Helenic, DHL, Addiko Bank i Fakultet organizacionih nauka.

Mainstream Marketplace koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više o kolačićima mozete pročitati na stranici Politika kolačića.