Selecta – CRM nove generacije

Selecta je multifunkcionalno CRM rešenje poslednje generacije koje omogućava dostupnost informacija u realnom vremenu, pristupačnost, i personalizaciju usluge.
Ukratko o rešenju

Selecta predstavlja neizostavnog partnera kompanijama koje na svom transformativnom putu nastoje da ostvare jake i dugoročne veze sa svojim korisnicima i digitalizuje svoje poslovanje. Ova platforma omogućava da svi podaci korisnika budu na jednom mestu, i da zaposleni na svim nivoima mogu efikasno da obavljaju svoj svakodnevni posao preko jednostavne i intuitivne korisničke aplikacije. Korišćenjem platforme Selecta, kompanije idu u korak sa poslednjim korisničkim i digitalnim trendovima na tržištu, kao što su dostupnost informacija u realnom vremenu, pristupačnost, i personalizacija usluge.

Opis

Selecta je multifunkcionalno CRM rešenje poslednje generacije koje omogućava kompanijama da prosperiraju na svom razvojnom putu kroz unapređivanje različitih internih i eksternih segmenata poslovanja. Selecta se sastoji iz seta modula – Operativnog, Analitičkog, Modula za upravljanje kampanjama, žalbama, zadovoljstvom korisnika, i Modula za savetovanje korisnika. Platforma prikuplja podatke sa svih dostupnih kanala komunikacije i prepoznaje vredne informacije potrebne za donošenje odluka na različitim nivoima u kompaniji. Takođe, Selecta pruža neophodne alate za praćenje različitih poslovnih procesa i mogućnost pravovremene komunikacije ka različitim segmentima korisnika.

Kliknite na sliku za uvećani prikaz

Osnovne karakteristike

Kreiranje centralizovane baze podataka

Selecta je tu da pomogne kompanijama u okviru svakog koraka njihovog razvojnog puta. Počevši od prikupljanja podataka o korisnicima i razumevanja korisnika, Selecta omogućava da se podaci sa različitih kanala komunikacije i drugih izvora prikupe na jedno mesto.

Donošenje odluka u realnom vremenu

Selecta omogućava da zaposleni u kompanijama efikasno i produktivno obavljaju svakodnevni posao. Koristeći module za upravljanje klijentima i svojim dnevnim aktivnostima, zaposleni imaju mogućnost da za svakog korisnika kreiraju jedinstveni razvojni put.

Personalizacija celokupnog korisničkog iskustva

Selecta ima snažan sveobuhvatan set alata za komunikaciju sa korisnicima. On se sastoji iz modula za upravljanje prodajnim procesima, kampanjama, zadovoljstvom korisnika, žalbama i drugih. Jedan od njegovih glavnih prednosti je pružanje personalizovanog korisničkog iskustva preko preferiranih kanala.

Uključivanje napredne analitike u poslovanje

Selecta obogaćuje i dodaje vrednost različitim poslovnim procesima i donošenju odluka u poslovanju funkcionalnostima napredne analitike. Ona pruža informacije o korisničkom ponašanju, tendencijama koje korisnik ima ka kupovini, zadovoljstvu ili nezadovoljstvu uslugom, i mnoge druge.

Primena rešenja

Selecta je platforma koja kreira novu vrednost za kompanije koje posluju u različitim industrijama kao što su finansijska industrija, maloprodaja, roba široke potrošnje, komunikacije, javni sektor, transport, ugostiteljstvo, osiguranje i putovanja.
Selecta je namenjena različitim pozicijama u kompanijama, kao što su agenti u prodaji, zaposleni u marketing odeljenju, agenti u kontakt centru, zaposleni u filijalama, ali takođe i lideri sektora, top menadžment i slično. U okviru prodaje, Selecta omogućava zaposlenima da kreiraju prodajne procese, da kreiraju prodajne priliku kada je klijent u filijali, ali takođe i da prate automatski kreirane prodajne prilike sa različitih kanala.
Selecta omogućava kreiranje jednokoračnih masovnih kampanja, ali i višekoračnih kampanja koje reaguju na različite događaje definisane u sistemu, npr. pojavljivanje klijenta na nekom od kanala.
Zahvaljujući naprednoj analitici, kompanije mogu da utiču na sprečavanje nezadovoljstva klijenta, da kreiraju personalizovane ponude, precizno definišu ciljne grupe, i obogate uslugu novim, relevatnim sadržajem.
Pokrivajući mnogobrojne slučajeve, Selecta omogućava kompanijama, ali i svakom njenom zaposlenom da maksimizuje vrednost koju pruža.

Koraci implementacije

Korak 1

Analiza korisničkih zahteva

Korak 2

Priprema infrastrukture i ostalih preduslova

Korak 3

Integracija i razvoj

Korak 4

Testiranje i obuka

Korak 5

Korišćenje i kontinuirano unapređivanje rešenja

U današnje vreme, da bi preživele, kompanije širom sveta moraju brzo da se prilagode potrebama tržišta i kupcima čiji se zahtevi brzo menjaju. Vođeni vizijom da budemo finansijska institucija sa najviše preporuka na srpskom tržištu, razvili smo visoko fleksibilnu Selecta CRM platformu. Poznavajući da platforma omogućava da utičemo na svaki korak na korisničkom putu u okviru marketinških i prodajnih aktivnosti, sada smo u mogućnosti da značajno poboljšamo nivo kvaliteta odnosa sa našim kupcima i unapredimo celokupno korisničko iskustvo, i na kraju da maksimizujemo vrednost u odnosu na svakog klijenta.

Dragan Mikičić
Head of CRM Department, Raiffeisen bank Serbia

Imajući u vidu dinamičnu prirodu industrije turizma i promenljivost u potrebama klijenata, naša kompanija je tražila jedan sveobuhvatni CRM sistem koji će nam pomoći da briljiramo u akviziranju novih putnika, da optimizujemo postojeći prodajni proces, kako za klijente, tako i za zaposlene, ali i da budemo u mogućnosti da pružamo najbolju moguću uslugu, ponude i najtačnije informacije postojećoj bazi lojalnih klijenata. Selecta rešenje nam je pomoglo na tom putu i zajedno smo ostvarili cilj da postanemo najpoželjnija turistička agencija u Srbiji, a ovaj napredni CRM sistem je svakako i dalje naš izbor kada govorimo o unapređenju odnosa sa putnicima.

Nebojša Božović
Komercijalni direktor, Filip Travel

Tehničke specifikacije

Selecta je u potpunosti modularno, visoko skalabilno rešenje, sa višeslojnom arhitekturom i implementacijom koja se sprovodi po agilnoj metodologiji. Selecta se može integrisati sa različitim sistemima, a jedna od njenih glavnih komponenti je Sistem za donošenje odluka u realnom vremenu. Selecta CRM rešenje poslednje generacije je u potpunosti razvijeno od strane kompanije Intellya i njenog tima eksperata korišćenjem najsavremenijih tehnologija koje podržavaju različite tipove sinhronizacije podataka(u realnom vremenu, batch, i sl.).

O kompaniji

Intellya je vodeći partner koji predvodi poslovnu transformaciju svojim sofisticiranim softverskim rešenjima prožetim veštačkom inteligencijom. Intellya kroz svoje proizvode omogućava digitalizaciju poslovanja, povećava zadovoljstvo korisnika i zaposlenih, i vodi ka dostizanju glavnih ciljeva svojih klijenata donošenjem odluka u realnom vremenu i automatizacijom poslovnih procesa. Vođena vizijom kreiranja prvoklasnih softverskih rešenja uz primenu najsavremenijih tehnologija i koncepata, Intellya stvara snažne veze sa svojim klijentima i nastoji da kontinualno uvećava postojeću i dodaje novu vrednost njihovom poslovanju.

Mainstream Marketplace koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više o kolačićima mozete pročitati na stranici Politika kolačića.