Weaver – konverzaciona platforma zasnovana na veštačkoj inteligenciji

Unapredite korisničko iskustvo u vidu sofisticiranog chatbot rešenja.
Ukratko o rešenju

Weaver je napredna AI platforma predstavljena u vidu sofisticiranog chatbot rešenja. Weaver vam daje šansu da načinite novi korak u digitalnoj transformaciji i unapredite korisničko iskustvo. Razvijen je sa ciljem da bude preferirani kanal kupcima za interakciju sa kompanijom. Zahvaljujući tome što je zasnovan na najnaprednijim tehnologijama veštačke inteligencije za kreiranje i razumevanje prirodnog jezika, Weaver pomera granice konverzacione veštačke inteligencije i omogućava Intellyi da dosegne nove nivoe vašeg digitalnog iskustva.

Opis

Weaver je softverska platforma vođena veštačkom inteligencijom koja simulira komunikaciju na prirodnom jeziku i omogućava klijentima da odmah dobiju odgovore i objašnjenja kroz pismeni ili govorni razgovor zasnovan na specifičnim poslovnim scenarijima. Rešenje obuhvata scenarije koja pokrivaju najčešće postavljena pitanja preko transakcionih do veoma naprednih scenarija koja uključuju robotsko savetovanje. Weaver pomaže kompanijama da obezbede svojim klijentima brži i lakši pristup informacijama o proizvodima, izlože napredne i potpuno nove usluge i optimizuju celokupno korisničko iskustvo preko više kanala komunikacije (Webchat, Facebook Messenger, Viber, WhatsApp, Instagram, Amazon Alexa, Google Assistant, Microsoft Teams, itd.). Osim što chatbot radi 24/7, on pomaže u smanjenju operativnih troškova, nudi unapređenje brenda kreiranjem personalizovane kampanje, poboljšava prodajne rezultate maksimiziranjem vrednosti koja se pruža klijentima i ubrzava rast poslovanja.

Kliknite na sliku za uvećani prikaz

Video

Osnovne karakteristike

Digitalno iskustvo obojeno ljudskim karakterom

Izgrađen na vodećoj konverzacionoj AI tehnologiji u industriji, sa našom ekspertizom i moćnim i jedinstvenim bot engine-om, Weaver vodi uobičajene glasovne ili tekstualne razgovore i pruža podršku na nivou čoveka.

Višejezičnost

Weaver ne samo da je sposoban da razume skoro sve svetske jezike, već kao virtuelni asistent može da prepozna jezik ili pismo kojim korisnik piše ili govori, i da odgovori u istom maniru.

Glasovni bot

Weaver je pravi voice bot, što znači da ne samo da je u stanju da razume glasovni unos i da odgovori na isti način, već i omogućava korisnicima da se kreću kroz interaktivnu komunikaciju svojim glasom, koristeći prirodni jezik umesto menija i odgovarajućih tastera na njihovoj tastaturi.

Produženo radno vreme i smanjeno oslanjanje na rad kontakt centra

Weaver izlazi u susret potrebama vaših klijenata 24/7 – nakon radnog vremena, tokom praznika, čak i usred noći.

Omnichannel koncept

Weaver je moguće integrisati i prilagoditi bilo kom kanalu komunikacije. Pored tekstualnih/glasovnih poruka, sadržaj koji chatbot pruža korisnicima uključuje menije, horizontalne i vertikalne liste, multimediju, glas i druge elemente bogatog sadržaja specifičnih za određeni kanal. Weaver automatski prilagođava poruke tako da odgovaraju interfejsu koji koristi svaki kanal, dok korisnici mogu neprimetno da menjaju kanale tokom razgovora, zadržavajući tok konverzacije.

Jedinstveno korisničko iskustvo i poboljšano zadovoljstvo korisnika

Korisnici dobijaju brze, detaljne odgovore i trenutno zadovoljstvo, tako da nema beskonačnog reda nestrpljivih ili uznemirenih klijenata.

Automatizacija procesa sa integracijama

Uz duboko razumevanje potreba krajnjih korisnika i automatizaciju procesa, Weaver pruža personalizovane i vredne informacije svakom korisniku. On tačno na vreme šalje dinamičke prateće informacije koje podstiču klijente da se dodatno angažuju.

Proaktivni robo-savetnik

Baš kao ljudski finansijski savetnik, Weaver zna kako da vašim klijentima da informacije, na primer koliko su potrošili na neku kategoriju tokom prošlog meseca.

Primena rešenja

Naše AI sofisticirano chatbot rešenje optimizuje poslovanje, povećava produktivnost i prihod kompanije putem automatizacije procesa. Weaver se može implementirati u različitim industrijama, kao što su bankarstvo, osiguranje, telekomunikacije, javni sektor, turistička industrija, zdravstvo, obrazovanje, onlajn maloprodaja, avijacija, tržište hrane i mnoge druge, ali i za upotrebu u okviru same kompanije kao chatbot za sva pitanja koje zaposleni mogu imati prema sektoru ljudskih resursa, internom IT-u ili bilo kom drugom sektoru koji poseduje informacije od značaja za ostale sektore u kompaniji.

Koraci implementacije

Korak 1

Analiza i definisanje obima projekta

Korak 2

Priprema testnog i produkcionog okruženja

Korak 3

Razvoj i implementacija

Korak 4

Testiranje

Korak 5

Stabilizacija i ponovno testiranje

Korak 6

Pilot produkcija

Korak 7

Produkcija

Intellya ekspeditivno pristupa predlogu ChatBot rešenja – sada imamo bolji CX i naši klijenti su srećni zbog brzine dobijanja odgovora – u sekundi. Da, dobro ste pročitali! Oni su svakako prvi izbor IT kompanije u sferi veštačke inteligencije!

Danilo Virić
Ekspert za IT projekte i analizu digitalnih kanala, OTP banka

Sa Anom, virtuelnim asistentom, uspeli smo da smanjimo pritisak na naše zaposlene u kontakt centru i da ostvarimo stopu uspešnosti na svim kanalima komunikacije preko 90%. Intellya je inovativan strateški parter na putu naše digitalne transformacije.

Ana Ninković
Menadžer sektora za korisničko iskustvo, Sektor za korisničko iskustvo, A1

Ostvarujući našu viziju da budemo inovatori na domaćem tržištu, zajedno sa Intellya-om, predstavili smo digitalnu asistenkinju REA - chatbot zasnovan na veštačkoj inteligenciji koji zadovoljava potrebe naših klijenata pomažući im da brzo i lako dođu do relevantnih informacija. Upotrebom chatbot-a otvorili smo beskrajne mogućnosti – obezbeđivanje personalizovanih podataka, raznih servisnih i prodajnih informacija, čak i edukaciju i prilagođavanje klijenata ovom i drugim digitalnim kanalima. Zahvaljujući raznovrsnoj tehničkoj ekspertizi i odličnoj saradnji sa Intellya-om, kontinuirano smo unapređivali proizvod kako bismo bili bliži korisnicima i stvorili jedinstveno korisničko iskustvo.

Nebojša Jovanović
Direktor odeljenja za digitalno bankarsko i proizvode, Raiffeisen banka Srbija

Weaver čine sledeći moduli

Alat za kreiranje konverzacija

Editor priča, tj. alat putem kog se kreira tok konverzacije između korisnika i bota, prilagođen je sposobnostima i sklonostima zaposlenih iz različitih sfera poslovanja, tako da za njegovo korišćenje nisu potrebne napredne tehničke veštine. Administratorima platforme je na raspolaganju intuitivan alat, koji na veoma jednostavan i vizuelan način doprinosi svakodnevnom poboljšanju vašeg virtuelnog asistenta.

Modul za upravljanje naprednom inteligentnom komunikacijom

Weaver omogućava personalizovano iskustvo nalik pravoj ljudskoj komunikaciji, čime se gradi snažna konkurentska prednost. Izgrađen na vodećoj konverzacionoj AI tehnologiji i ekspertizi, sa moćnom i jedinstvenom mašinom u osnovi, Weaver je u stanju da vodi prirodne razgovore koristeći tekst, glas i pruža angažovanje i podršku na nivou čoveka.

Pregled korisničkog profila

Komunikacioni profil integriše sve module i pruža 360° pregled za svakog korisnika, što omogućava identifikaciju ključnih tačaka interesovanja. Ovaj modul predstavlja mini-CRM rešenje u okviru Weaver platforme koje administratorima chatbot-a pruža vredne informacije o ponašanju i angažovanju svakog korisnika.

Proaktivni modul

Ovaj modul omogućava proaktivan način komunikacije, čime se dodatno podstiče aktivnost i angažovanje krajnjih korisnika i pozitivno utiče na korisničko iskustvo. Proaktivni modul menja način komunikacije sa krajnjim korisnicima, umesto da čeka da se korisnik uključi – što može i ne mora da se desi – chatbot nastavlja razgovor i podstiče reakciju korisnika po unapred definisanim pravilima.

Weaver Kontakt Centar Modul

Za kompanije koje ne koriste kontakt centar rešenja razvili smo Weaver kontakt centar modul kao deo platforme koji nudi sve mogućnosti kao bilo koje drugo enterprise rešenje i omogućava lako prebacivanje sa chatbota na operatera i obrnuto prosleđujući istoriju konverzacije i to sve koristeći samo jedan alat čime se olakšava i ubrzava proces.

Analitički modul

Ovaj modul omogućava praćenje podataka u realnom vremenu, kao i analitiku dostupnu 24/7 koja administratorima daje pregled svih konverzacija u realnom vremenu, kao i značajne analitičke podatke kroz izveštaje i interaktivni grafički statistički prikaz.

External API modul

Kako bismo postigli visoko personalizovanu komunikaciju i stvorili dodatnu vrednost za krajnje korisnike, razvili smo modul za code-free integraciju sa bilo kojim eksternim izvorom podataka.

Tehničke specifikacije

Tehnologija koja stoji iza jednostavnog i intuitivnog korisničkog interfejsa kreirana je da pokreće inteligentnu automatizaciju poslovnih procesa, ali i stvara nove vrednosti i za kompaniju i za korisnike. Da bi se kompanijama obezbedila konkurentska prednost u eri digitalizacije i pružilo besprekorno korisničko iskustvo, kombinovali smo najnaprednije tehnologije u industriji veštačke inteligencije koje je moguće integrisati sa svim sistemima. Jezgro robusne platforme čine moduli koji omogućavaju Weaveru da razume konverzacije nalik ljudskim – NLP i Weaver API. S naglaskom na softversku sigurnost, Weaver je razvijen u skladu s ISO standardima – ISO 9000, ISO 27701, ISO 9001, ISO 27001, ISO 14001, ISO 20000-1, ISO 22301, and ISO 45001. Na ovaj način, Weaver ispunjava najkompleksnije zahteve i izazove tržišta, čime se pozicionira kao lider u SE regionu.

O kompaniji

Intellya je vodeći partner koji predvodi poslovnu transformaciju svojim sofisticiranim softverskim rešenjima prožetim veštačkom inteligencijom. Intellya kroz svoje proizvode omogućava digitalizaciju poslovanja, povećava zadovoljstvo korisnika i zaposlenih, i vodi ka dostizanju glavnih ciljeva svojih klijenata donošenjem odluka u realnom vremenu i automatizacijom poslovnih procesa. Vođena vizijom kreiranja prvoklasnih softverskih rešenja uz primenu najsavremenijih tehnologija i koncepata, Intellya stvara snažne veze sa svojim klijentima i nastoji da kontinualno uvećava postojeću i dodaje novu vrednost njihovom poslovanju.

Mainstream Marketplace koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više o kolačićima mozete pročitati na stranici Politika kolačića.