Smart Admin

Unapredite rukovođenje dokumentacijom još danas
Ukratko o rešenju

Smart Admin sistem predstavlja hibridni model Document Management System-a (DMS). Služi za praćenje toka i statusa dokumentacije u okviru kompanije.

Opis

Uz pomoć Smart Admin sistema moguće je pratiti:

  • dolazne i odlazne fakture/otpremnice
  • korektivna dokumenta
  • knjižna odobrenja
  • zapisnici za povrate, oštećenja, lomove
  • menice
  • tok i status dokumentacije kroz sektore
  • vreme koje je dokument u određenom statusu

Takođe, sistem pruža mogućnost definisanje matrice odobravanja vezano za ulazne fakture.

Kliknite na sliku za uvećani prikaz

Benefiti

Automatizacija poslovnog procesa

Smanjenjite troškove i povećajte efikasnost kroz bržu obradu i lakše pronalaženje dokumenata.

Povećana bezbednost

Vaši podaci su bezbedni kroz definisanje prava pristupa i matrice odobravanja dokumentima, a sistem je smešten na visoko dostupnoj i sigurnoj cloud platformi, kojom rukovode Mainstream stručnjaci.

Skalabilna infrastruktura

Mainstream tim pomoći će vam da iskoristite fleksibilnosti cloud tehnologija i prilagodite infrastukturu svojim potrebama.

Personalozovan cloud model

U zavisnosti od vaših potreba, naši eksperti će vam pomoći da implementirate rešenje u javnom ili privatnom cloud-u i dizajniratie optimalno okruženje za rad Smart Admin softvera u vašoj kompaniji.

Ekspertska podrška

Mainstream tim garantuje vrhunske performanse, dostupnost i bezbednost rešenja u cloud infrastrukturi.

Use Case

Servis Smart Admin je namenjen kompanijama svih industrija, a najčešće ga koriste proizvođaći i distrubuteri robe široke potrošnje i kompanije sa velikim brojem faktura/otpremnica na dnevnom nivou.

Koraci implementacije

Korak 1

Analiza i definisanje potreba i projektnog zadatka

Korak 2

Prilagođavanje samim procesima (definisanje matrice odobravanja)

Korak 3

Kreiranje cloud okruženja i testiranje

Korak 4

Go live i podrška

Tehničke karakteristike i kompatibilnost

Ne postoje posebne tehničke karakteristike koje je potrebno ispuniti. Smart Admin je kompatibalan sa svim sistemima i tehnologijama i omogućava integracije sa postojećim aplikacijama u upotrebi.

Tehnička platforma je zasnovana na VMware, Hyper-V, Cisco ACI, Citrix Netscaler, NetApp, 3PAR sistemima. Svi Mainstream data centri poseduju Tier3 sertifikate, a naš SLA garantuje dostupnost i performanse na nivou servisa i aplikacije. Garancija dostupnosti je 99,99%, a resursi se mogu povećati po potrebi u roku od 24h.

Rešenja iste kompanije

Gate 2 Gate (G2G)

Gate 2 gate je sistem namenjen distributivnim centrima koji se koristi kao veza između transporta, skladištenja i proizvodnje.

Saznajte više

Fleet management sistem

Fleet Management System je moderno rešenje za upravljanje flotom transportnih i putničkih vozila.

Saznajte više

CTT – Controling Tracking Tool

Automatizacija procesa evidentiranja ugovora sa dobavljačima i kupcima, praćenja kupovina i prodaje, finasijske rezervacije, kreiranje obračuna i pravovremena obrada zahteva.

Saznajte više

O kompaniji

Supply Chain Solutions (SCS)  je srpska kompanija osnovana 2013. godine sa misijom da pruži kvalitetna, optimalna i inovativna softverska rešenja namenjena prevashodno FMCG industriji.

 

Temeljno poznavanje tržišta i domenska ekspertiza u oblasti poslovnih procesa  omogućili su kompaniji da ostvari saradnju sa najznačajnijim domaćim i internacionalnim kompanijama.

 

Do sada je realizovano preko 20 kompanijskih projektnih rešenja. Sve aplikacije su razvijene na savremenim tehnologijama i dostupne su kao Software as a Service (SaaS) model, koji omogućava brzu i jednostavnu implementaciju, a korisnicima servisa laku upotrebu.

 

SCS i Mainstream neguju dugogodišnje partnerstvo sa ciljem da pomognu kompanijama da unaprede svoje poslovanje uz cloud tehnologije i inovativna ICT rešenja.

Mainstream Marketplace koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više o kolačićima mozete pročitati na stranici Politika kolačića.