PBX as a Service

Modernizujte svoj telefonski sistem uz Cloud PBX.
Ukratko o rešenju

Mainstream PBX as a Service (PBXaaS) je moderno, troškovno efikasno rešenje za poslovne korisnike koji žele da obezbede pouzdanu i fleksibilnu komunikaciju unutar i van kompanije.  Koristeći ovaj servis, vaša kompanija može da podigne poslovnu komunikaciju na viši nivo, eliminišući pri tome visoke troškove kupovine i održavanja PBX hardvera. Bilo da želite da unapredite svoj call center ili da kancelarije na različitim lokacijama povežete efikasnim i isplativim telefonskim sistemom, Mainstream PBXaaS vam omogućava da maksimalno iskoristite prednosti novih tehnologija.

 

Opis

Mainstream PBXaaS rešenje vam pomaže da brzo i lako uvedete opremljen i funkcionalan telefonski sistem dizaniran da odgovori na zahteve enterprise korisnika, koji možete da proširujete u skladu sa potrebama. Budući da je hostovan na cloud-u, sistem omogućava efikasnu poslovnu komunikaciju unutar, ali i van kancelarijskih zidova. Vaši zaposleni mogu da komuniciraju sa klijentima, partnerima i kolegama sa bilo koje lokacije, koristeći različite uređaje i korisne fukcionalnosti poput snimanja poziva i HD konferencija.

 

Istovremeno, PBXaaS garantuje visoku dostupnost i bezbednost telefonskog sistema. Rešenje se nalazi u moderno opremljenim, geografski razdvojenim data centrima sa Tier 3 sertifikatima i uključuje kompletnu uslugu za proaktivno održavanje PBX infrastrukture na cloud-u i 24/7 podršku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kliknite na sliku za uvećani prikaz

Benefiti

Poslovna mobilnost

PBXaaS je dizaniran za rad i pristup sa bilo kog mesta i uređaja. Svi kanali komunikacije (pozivi, poruke, faks)  dostupni su vam preko poslovnog broja telefona.

Fleksibilnost

Sistem se u potpunosti prilagođava vašim potrebama i nudi funkcionalnosti koje staju na crtu enterprise zahtevima po pitanju skalabilnosti, bezbednosti i dostupnosti telefonskog sistema.

Manja kapitalna ulaganja

Iskoristite cloud model isporuke da eliminišete troškove kupovine i instalacije PBX hardvera na lokaciji, kao i troškove održavanje fizičkog sistema.

Skalabilna infrastruktura

PBXaaS je dinamičan sistem koji raste shodno potrebama i zahtevima vašeg biznisa. Mainstream tim pomoći će vam da iskoristite fleksibilnosti cloud tehnologija i prilagodite PBX infrastukturu svojim potrebama.

Laka postavka i korišćenje

Izbegnite kompleksne i vremenski zahtevne instalacije fizičkog PBX sistema i počnite brzo da koristite moderno komunikaciono rešenje uz kompletnu tehničku podršku.

Podrška u svim fazama

Od konsultacija preko dizajna i implementacije, pa sve do brige o funkcionisanju PBX sistema i pozadinske infrastrukture, Mainstream eksperti vas vode kroz ceo proces modernizacije.

Primena rešenja

Cloud PBX je virtuelni PBX sistem koji koristi internet konekciju da automatski odgovara na pozive i preusmerava ih na odgovarajuća odeljenja ili korisničke ekstenzije. Hostuje se u sigurnim Tier3 data centrima i omogućava vam sve karakteristike naprednih komunikacionih rešenja: kreiranje govorne pošte, redova na čekanju, IVR automatske sekretarice, konferencijskog servisa, muzike na čekanju, rutiranja po najpovoljnijim cenama, nacionalne/globalne telefonske mreže i još mnogo toga. Zahvaljujući naprednim funkcionalnostima i cloud modelu primene, PBXaaS rešenje je idealno za:

 

  • Kompanije koje koriste ili pokreću call centar
  • Mala i srednja preduzeća koja žele da izgbegnu početna ulaganja u hardver
  • Enterprise korisnike koji proširuju postojeći telefonski sistem
  • Kompanije čije poslovanje zahteva visoku dostupnost telefonske komunikacije
  • Korisnike u svim industrijama koji teže da unaprede rad od kuće i timsku komunikaciju na daljinu.

 

 

 

Koraci implementacije

Korak 1

Analiza i definisanje specifičnih potreba

Korak 2

Prilagođavanje samim procesima (definisanje matrice odobravanja)

Korak 3

Kreiranje cloud okruženja i testiranje

Korak 4

Go live i podrška

Tehničke karakteristike

Tehnička platforma je zasnovana na VMware, Hyper-V, Cisco ACI, Citrix Netscaler, NetApp, 3PAR sistemima. Svi Mainstream data centri poseduju Tier3 sertifikate, a naš SLA garantuje dostupnost i performanse na nivou servisa i aplikacije. Garancija dostupnosti je 99,99%, a resursi se mogu povećati po potrebi u roku od 24h.

Druga rešenja kompanije Mainstream

Desktop as a Service

Transformišite svoje radno okruženje u sigurnu mobilnu kancelariju.

Saznajte više

ERP na cloudu

Smanjite ulaganja u hardver i fokusirate se na poslovni razvoj uz kompletnu podršku za implementaciju i održavanje ERP softvera na cloud-u.

Saznajte više

Cloud video streaming

Visoko dostupna, skalabilna i bezbedna platforma za streaming sadržaja visokog kvaliteta hostovana na cloud infrastrukturi.

Saznajte više

O kompaniji

Mainstream je vodeća kompanija u regionu za pružanje enterprise cloud, managed hosting i drugih usluga iz domena IT infrastrukture. Prepoznati smo po stručnosti u pružanju naprednih servisa za kompanije koje počinju sa procesom digitalne transformacije, kao i tradicionalne kompanije koje žele da transformišu svoj IT u cilju povećanja efikasnosti i optimizacije korišćenja IT infrastrukture.

Mainstream Marketplace koristi kolačiće kako bi se osiguralo bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost stranica. Više o kolačićima mozete pročitati na stranici Politika kolačića.